Friday 30 April 2010

Klar for Norge!

Med bare 2 dager til hjemreise begynner det å gå litt opp for oss at reisen og eventyret snart er over. Disse 4 månedene har gått utrolig fort, samtidig så virker det vanvittig lenge siden vi sto på gardermoen klare til å reise. Det har vært en utrolig tur, som jeg ikke har villet skulle ta slutt. Men de siste dagene har jeg virkelig begynt å glede meg til å komme hjem, og gleder meg masse til å se dere alle igjen:)

Dette blir trolig den siste posten fra meg, og jeg vil derfor benytte sjansen til å beklage for at jeg ikke har sendt noen postkort. Men som dere vet, ting tar litt tid noen ganger...også har vi jo hatt denne bloggen! For de som ønsker det kan dere få når jeg kommer hjem, har nemlig kjøpt de, bare ikke fått skrevet og sendt :P

Jeg vil også forberede dere på, siden alle spør om jeg har blitt brun, at nei, det har jeg ikke :P Her er det høst, og dessuten ingen strand, så har ikke blitt noe soling på ca. 2-3 mnd.

Ellers har vi kost oss masse den siste uken. Har ikke vært så flink til å ta bilder, siden kameraet ofte har blitt igjen på hostelet da det ikke er så uvanlig å bli ranet på åpen gate her, men legger ut noen av de jeg har:

BA har utrolig mye kul streetart. Her vil folk faktisk ha veggene sine sprayet, særlig fordi det hindrer taggere. Men det er fantastisk mye fint, noe som gir veldig fin atmosfære til byen. Ingebjørg og jeg gikk på en guidet tur og så verker av noen av verdens beste grafittikunstnere:




Elsker min nye tattis :D

Mengde vodka når man bestiller vodka/red bull

Jeanett, Solfrid og Kristine (Joakims venninne fra Bergen som bor og studerer i BA)

Pacha :D

Søndagsmarked i San Telmo

I Boca. Buenos Aires skumle bydel, men veldig koselig å gå her på dagtid :)


Boca Juniors kamp :D

Tangoshow var helt fantastisk

Nå skal vi feire natt til 1. mai med litt taco og vors her på hostelet:) Så skal vi en tur på Crobar etterpå (hvis noen har hørt om det!?)

Gleder meg til vi ses neste uke <3

- Tina

No comments:

Post a Comment